Drogi Użytkowniku,

Przed naciśnięciem przycisku [Przejdź do Serwisu] lub zamknięciem tego okna, prosimy o przeczytanie poniższej informacji.

Cookies

Informujemy, że w ramach naszych Serwisów wykorzystywane są pliki typu cookie (tj. małe pliki tekstowe wysyłane do Twojego urządzenia, identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu. Pliki cookies umożliwiają m.in.: utrzymanie sesji użytkownika, dostosowanie Serwisu do potrzeb użytkownika oraz tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu. Część plików cookies umieszczanych w Twoim urządzeniu końcowym służy celom marketingowym w szczególności w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji przez nas oraz przez podmioty współpracujące z nami.

Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies. W tym celu należy dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących plików cookies lub odpowiednio zmian ustawień innego oprogramowania zainstalowanego na Twoim urządzeniu końcowym. Korzystanie z naszych Serwisów oraz aplikacji bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.

Więcej informacji na temat plików cookies i innych podobnych plików możesz znaleźć w Polityce prywatności.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych pozyskanych z wykorzystaniem plików cookies

Poprzez naciśnięcie przycisku [Przejdź do Serwisu] wyrażasz dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Cupsell Sp. z o.o. oraz przez podmioty współpracujące z nami Twoich danych osobowych pozyskanych z wykorzystaniem plików cookies w celach marketingowych (w szczególności w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji).

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Masz prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli nie chcesz wyrazić powyższej zgody lub chcesz ją wycofać lub edytować jej zakres zmień ustawienia przeglądarki lub odpowiednio innego oprogramowania zainstalowanego na Twoim urządzeniu.

Więcej informacji na temat przysługujących Tobie praw znajdziesz w Polityce prywatności.

x
cupsell.pl PomocKontaktbiuro@cupsell.pl801 007 141
Fandom Shop
FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ, ABY DOKONAĆ ZAKUPU?
Nie. W naszym sklepie nie musisz się rejestrować, aby dokonać zakupu. Jednak posiadając konto masz możliwość śledzenie procesu realizacji swoich zamówień.

2. KIEDY MOGĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
Możesz zarejestrować się podczas składania zamówienia lub bezpośrednio tutaj (https://fandomshop.cupsell.pl/rejestracja)

3. W JAKI SPOSÓB MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ?
Możesz zalogować się podczas procesu składania zamówienia lub klikając Zaloguj na stronie głównej sklepu.

4. CZY ISTNIEJE MINIMALNA I MAKSYMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA?
Nie ma minimalnej i maksymalnej wartości zamówienia.

5. JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
1) Dodaj produkt do koszyka
Wybierz interesujący Cię produkt w odpowiednim rozmiarze oraz kolorze i umieść go w koszyku klikając przycisk Do koszyka. W prawym górnym togu strony (symbol wózka) możesz uzyskać podgląd aktualnej zawartości koszyka. W tym miejscu możesz również usunąć niepożądane produkty z koszyka. Uwaga! Umieszczenie produktów w koszyku nie oznacza ich rezerwacji.
2) Przejdź do koszyka
W tym miejscu możesz wprowadzić kupon rabatowy, jeśli go posiadasz. Wybierz sposób płatności. W naszym sklepie są akceptowane następujące metody płatności: PayU, BLIK, płatność przy odbiorze. Za pobraniem można również w większości przypadków zapłacić kartą kredytową u kuriera DPD. W przypadku płatności gotówką, należy zawsze mieć przy sobie wystarczającą ilość gotówki, aby opłacić zamówienie.
Wybierz sposób dostawy. Dostępne opcje w naszym sklepie: Kurier Pocztex48, Kurier DPD, Paczkomaty InPost.
Informacje o przesyłce otrzymujesz od nas, a następnie od wybranego dostawcy mailowo i/lub poprzez SMS. Dzięki otrzymanemu numerowi przesyłki można ją śledzić na stronie dostawcy.
Potem kliknij Złóż zamówienie.
3) Zaloguj się lub uzupełnij dane zamawiającego
Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie, kliknij opcję Masz już konto? i zaloguj się wpisując swój adres e-mail i hasło. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, to po uzupełnieniu danych w formularzu możesz się zarejestrować.
Poniżej możesz zostawić wiadomość dla kuriera lub wykonawcy, jeżeli masz taką potrzebę.
Pamiętaj o zaznaczeniu wymaganych zgód.
Kliknij Zamawiam i płacę.
4) Złożenie zamówienia
Jeśli klikniesz przycisk "Zamawiam i płacę", Twoje zamówienie zostanie przyjęte. Następnie otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail. Zamówienie zostanie przyjęte dopiero po kliknięciu "Zamawiam i płacę". Jeżeli wybrałeś płatność przez PayU lub BLIK system przekieruje Cię na odpowiednią stronę w celu opłacenia zamówienia.

5. CO TO JEST KOD RABATOWY?
Od czasu do czasu oferujemy naszym klientom różne zniżki. Aby z nich skorzystać odpowiedni kod trzeba wpisać podczas składania zamówienia.

6. JAK MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?
W sklepie Fandom Shop są akceptowane następujące metody płatności:
• PayU
• BLIK
• płatność przy odbiorze.
W przypadku płatności za pobraniem pełną kwotę zamówienia można zapłacić kurierowi dostarczającemu produkt gotówką (lub kartą płatniczą, jeśli kurier oferuje taką możliwość).

7. JAK MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ?
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, podczas składania zamówienia przy wypełnianiu danych zamawiającego musisz zaznaczyć opcję Zamawiam jako firma.

8. ILE WYNOSI CZAS DOSTAWY TOWARU?
W przypadku Poczty Polskiej czas od momentu wysłania przez nas przesyłki to od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt.
Przesyłka wysłana kurierem lub paczkomatem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.

9. CZY PONOSZĘ DODATKOWE KOSZTY ZA WYSYŁKĘ?
Darmowa dostawa obejmuje zamówienia o wartości min. 100 zł. Jeżeli nie osiągniesz wymaganej wartości dostawa będzie płatna:
• Kurier Pocztex48 - 14,90 zł
• Kurier DPD - 12,90 zł
• Paczkomaty InPost - 14,90 zł.

10. JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Sprawdź status swojego zamówienia po adresem: https://cupsell.pl/status

11. CO OZNACZA STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Nieobsłużone – Zamówienie zostało poprawnie złożone, jednak jeszcze nie zajęliśmy się jego realizacją. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, powinno szybko zmienić status.
Realizowane / W realizacji – Status ten oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i właśnie jesteśmy w trakcie jego realizacji (przygotowujemy produkty, wykonujemy nadruki, pakujemy). Przewidywany czas realizacji takiego zamówienia do czasu wysyłki to od 48h do 10 dni. Zamówienia są realizowane tylko w dni robocze.
Wysłane – Status oznacza tyle, że zamówienie zostało już wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera i jest w drodze. Ponadto można spotkać też statusy ustawiane w specyficznych sytuacjach, takie jak: Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane, Reklamacja czy Wstrzymane.

12. CZY WYSYŁACIE ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ?
Tak, wysyłamy zamówienia do krajów UE za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kraj dostawy można wybrać składając zamówienie.

13. ILE MAM DNI NA DOKONANIE ZWROTU?
Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki! Nie musisz podawać powodu zwrotu.

14. JAK WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ PRODUKT?
1) Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
2) Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy (https://data3.cupsell.pl/frontend/formularze/formularz-zwrotu.pdf?_ga=2.6759035.814293461.1595012913-651759181.1595012913) lub formularz wymiany rozmiaru/koloru zakupionych produktów (https://data3.cupsell.pl/frontend/formularze/formularz-wymiany.pdf?_ga=2.6759035.814293461.1595012913-651759181.1595012913).
3) Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres korespondencji:
Print Logistic Sp. z o.o.
ul. 3-go maja 64/66 bud.C
93-408 Łódź
4) Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 14 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
5) Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych - jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.